Her finner du de spørsmålene brukere av Promethean ActivPanel oftest stiller – og våre svar.
For IT-ansvarlige
- Send melding til din forhandler - eller til support@scandec.no.
- Ta alltid med følgende informasjon:
- Serienummer på produktet (ta bilde og legg ved)
- Firmware-versjon
- Feilbeskrivelse som er så tydelig forklart som mulig
- Evt hva du har prøvd selv (f eks bytte kabel, oppdatere skjermen eller lignende)
- Når du sender inn e-post til Scandec Support, vil du få en automatisk genererte-post om at vi har mottatt saken, og så vil en av våre medarbeidere ta kontakt med deg innen kort tid.
- Du finner info på norsk, tilrettelagt for IT-ansvarlige her.
- I tillegg finner du mer informasjon på Promethean Support.
- Det er enkelt å oppdatere skjermen over internett.
- Se denne oppskriften for å oppdatere din ActivPanel.
- Du finner info om nettverkskravene for ScreenShare her.
- Du finner det meste du trenger for å komme i gang med Promethean sitt skjermadministrasjonssystem her.
- Skjermadministrasjon er gratis og du kan blant annet oppdatere flere skjermer samtidig.
- Radix Viso er et fullverdig MDM som også kan brukes med ActivPanel.
- Skjermene kommer med et års gratis abonnement på Radix Viso.
- Radix Viso integreres i Promethean sitt eget skjermadministrasjonssystem.
- Les denne artikkelen på Promethean Support for å vite mer.