Her finner du de spørsmålene brukere av Promethean ActivPanel oftest stiller – og våre svar.



For IT-ansvarlige

  • Send melding til din forhandler - eller til support@scandec.no.
  • Ta alltid med følgende informasjon:
    • Serienummer på produktet (ta bilde og legg ved)
    • Firmware-versjon
    • Feilbeskrivelse som er så tydelig forklart som mulig
    • Evt hva du har prøvd selv (f eks bytte kabel, oppdatere skjermen eller lignende)
    • Når du sender inn e-post til Scandec Support, vil du få en automatisk genererte-post om at vi har mottatt saken, og så vil en av våre medarbeidere ta kontakt med deg innen kort tid.
  • Du finner info på norsk, tilrettelagt for IT-ansvarlige her.
  • I tillegg finner du mer informasjon på Promethean Support.

  • Det er enkelt å oppdatere skjermen over internett.
  • Se denne oppskriften for å oppdatere din ActivPanel.

  • Se punktet over; du finner serienummeret til skjermen under Oppdatering i Safen.
  • Du finner også et klistremerke på siden av skjermen med modellnummer og serienummer.

  • Du finner info om nettverkskravene for ScreenShare her.
  • Du finner det meste du trenger for å komme i gang med Promethean sitt skjermadministrasjonssystem her.
  • Skjermadministrasjon er gratis og du kan blant annet oppdatere flere skjermer samtidig.